✓ Gratis styling og frakt    ✓ Ca. 5-15 % ekstra verdi    ✓ 90 dagers returrett

Spørsmål

Er det noe du lurer på?

Hvis du ikke finner svar på det du lurer på er det bare til å kontakte oss her.

Betalingsinformasjon& vilkår og betingelser.

Ofte stilte spørsmål

Hvordan fungerer et abonnement?

Hvis du velger et abonnement får du en e-post 7 uker etter levering av den forrige Småkassen. Der blir du bedt om å oppdatere detaljene til den neste Småkassen. Du kan endre stort sett alt som for eksempel kassens størrelse, klesstørrelse, stil osv. Du bestemmer når du vil ha den nye Småkassen.

Barnet mitt er eldre enn tre måneder. Kan jeg fortsatt bestille Småkassen?

Ja, det går helt fint, da bare hopper du over en eller flere kasser.

Er barnet mitt for gammelt for Småkassen?

Vi leverer Småkassen til og med 128 / 8 år.

Hva om jeg har tvillinger?

Med tvillinger må du bestille en Småkassen for hvert barn, men vi kan selvfølgelig sørge for at klærne matcher om du ønsker det. I så fall vennligst legg igjen en kommentar.

Kan jeg annullere eller pausere et abonnement?

Det kan du selvfølglig, bare send en e-post til mona.og.mark@smakassen.no, dette må du gjøre minst én uke før neste levering. Du kan også gjøre det via linken i oppdaterings-eposten.

Når får jeg kassen min?

Vi prøver å levere din første småkasse så fort som mulig. Hvis vi har de nødvendige klærne, så prøver vi å sende den neste dag. Siden vi bruker DHL Express, betyr dette at du kanskje allerede mottar Småkassen dagen etter det.

Hvis vi må bestille klær, tar vi kontakt. Normalt sett tar dette ca. 1 til 2 uker.

Er prisene per kasse eller for hele abonnementet?

Alle viste priser er per kasse. Du får gratis levering og styling fee er inkludert.

Når kommer klær på salg?

Ingen av våre klær kommer på salg. Vi er her for å hjelpe deg med å spare tid og bekymringer over barnets garderobe og gjøre shopping til en gledelig overraskelse. Vi bruker mye tid på å velge ut de perfekte antrekkene, du kan tenke på oss som din personlige shopper for barna dine. Vi ønsker å opprettholde et lojalt forhold til våre kunder og mener at en av de beste måtene å gjøre dette på er å sikre at prisene sparer bekymringer for fremtidige rabatter. Men du vil alltid få mer verdi enn retail-priser uansett hvilken tid på året det er. Les mer om det her.

Hvordan betaler jeg?

Gjennom vår betalingsleverandør Arvato kan vi tilby betaling med faktura. Med faktura har du 14 dagers betalingsutsettelse fra vi sender Småkassen og du mottar faktura på den e-postadressen du har oppgitt. Ved utilfredsstillende kredittsjekk må Småkassen forhåndsbetales med vipps eller kredittkort via Bambora. Hvis du betaler med kredittkort eller vipps, vil beløpet bli reservert når du bestiller, men det vil ikke bli belastet før vi sender Småkassen.

Les mer: Betalingsinformasjon.

Kan jeg returnere varer hvis jeg er misfornøyd?

Er du ikke fornøyd med kjøpet? Ingen problem! Vi har valgt å ha åpent kjøp i 90 dager. Du kan også bytte varer som ikke passer. Dette må skje innen 14 dager etter leveranse.

Les mer under våre vilkår og betingelser.

Hvordan returnerer jeg klær og / eller kassen

Kontakt oss først på mona.og.mark@smakassen.no for å gi oss beskjed om hva du ønsker å bytte/returnere.

Behandle klærne på samme måte som du vil at vi skal gjøre når vi sender det til deg. Vi må gi dem til noen andre igjen, så brett dem pent og beskytt dem. Brukte eller vaskede klær kan ikke returneres.

Hvis du returnerer hele kassen, bør du pakke den i samme embalage som du har mottatt den i.

Du er ansvarlig for retur, så vi anbefaler at du sporer pakken. Skadede varer på grunn av dårlig innpakning tar vi ikke i retur.


Kontakt oss

ADRESSE:

Småkassen AS
Øvre Dynnersmauet 7
5011 Bergen
Norway

MOBIL:

+47 4674 8688

E-POST:

mona.og.mark@smakassen.no
mona@smakassen.no
mark@smakassen.no